داورزنی: ولاسكو می ماند

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

داورزنی: ولاسكو می ماند
بازديد : 1185

آپلود سنتر رایگان تصویر
'محمدرضا داورزنی' رییس فدراسیون والیبال گفت ' خولیو ولاسكو' سرمربی آر‍ژانتینی تیم ملی والیبال به رغم راه نیافتن تیم ایران به المپیك لندن همچنان در این سمت خواهد ماند.
رییس فدراسیون والیبال در حاشیه بازگشت بازیكنان تیم ملی والیبال درجمع خبرنگاران گفت: ما اول شهریور مسابقات ای وی سی كاپ را داریم كهقهرمان آن به عنوان قهرمان آسیا بایدبا نماینده قاره آفریقا و تیم های 15 و 16 جهان بازی كند. به گزارش خبرنگار ایرنا ، وی افزود: اگر آینده نگر باشیم به فكر حضور تیم ایران در مسابقات انتخابی لیگ جهانی باشیم. ولاسكو تا پایان این دیدارها خواهد بود و پس از آن تصمیم با ما است كه بماند یا نه. داورزنی در عین حال گفت: به نظر من باید ولاسكو چند سالی در ایران بماند تا مسیر رشد را طی كنیم. وی در جواب به سوالی درباره غیبت ولاسكو برای پاسخگویی به نقاط ضعف تیم ملی والیبال گفت: ولاسكو باز می گردد و صحبت خواهد كرد. به طور قطع جوابگوی همه سوالات خواهد بود.
** عذرخواهی رییس فدراسیون والیبال
رییس فدراسیون والیبال در ادامه این گفت و گو به وعده این فدراسیون به مردم برای راه یافتن تیم والیبال به المپیك لندن اشاره كرد و افزود: از این كه این وعده محقق نشد از مردم عذرخواهی می كنم هرچند كه همه مشاهده كردن بازیكنان تیم ملی واقعا برای كسب سهمیه المپیك جنگیدند. داورزنی خاطرنشان كرد: ما قهرمانی درمسابقات انتخابی المپیك را نشانه رفته بودیم و می خواستیم بهترین تیم آسیا باشیم. هرچند كه الان هم به جز استرالیاكه در اقیانوسیه است بهترین تیم آسیایی هستیم و توانستیم تیم های روسیه، چین ، ژاپن، ونزوئلا و پورتوریكو را شكست دهیم ولی به هدفی كه می خواستیم نرسیدیم. وی از اینكه تیم ایران تا المپیك فقط یك ست فاصله داشت ابراز تاسف كرد و گفت: اگر به جای 3-2 تیم چین را 3-1 می بردیم و یا با استرالیا 3-2 می كردیم الان المپیكی بودیم. رییس فدراسیون والیبال افزود: بازیكنان تیم زحمت زیادی كشیدند. منبه همه آنها افتخار می كنم. آنها به تجربه بازیكنان صربستان نتیجه بازیراواگذار كردند. وقتی دو ست را نتیجه را 28- 30 می كنند نشان می دهند كه این تیم كه تركیبی بسیار جوان دارد از آینده ای خوب برخوردار خواهد بود و افقی روشن پیش رو دارد. داورزنی اضافه كرد: این نتایج به رغم همه فشارها برای تیم ما موفقیت محسوب می شود. مردم دیدند كه بازیكنان با تمام وجود جنگیدند و كارشناسان هم راهیابی به المپیك را حقایران می دانستند. در حالی كه پیش ازاین ما به تیم های درجه دو و سه آسیاهم می باختیم اكنون تیم ژاپن را مقابل 10 هزار تماشاگر خودی شكست می دهیم. وی درباره برنامه های آینده تیم ملی والیبال اظهارداشت: كارهای زیادی در پیش داریم. باید نقاط ضعف را برطرف و مقابل تیم های بزرگ دنیا تجربه كسب كنیم.
** دیدار تداركاتی با استرالیا اشتباه بود
رییس فدراسیون والیبال ایران یكی از اشتباهات تیم ایران را برگزاری دیدار تداركاتی با استرالیا كه یكی از رقبای ما محسوب می شد ، دانست و گفت: وقتی نتوانستیم با برخی تیم ها دیدار تداركاتی داشته باشیم با استرالیا بازی كردیم و با این كار بیشتر به آنها كمك كردیم تا خودمان. وی افزود: تیم جمهوری چك هم بیشترین آسیب را از این ناحیه دید كه سفارتش با ما همكاری نكرد. البته بازیكنان زحمت زیادی كشیدند و دو ماه دور از خانواده هایشان با تمام وجود بازی و تمرین كردند. داورزنی گفت: تیم استرالیا به چین با نتیجه سه بر صفر باخت ولی تیم ما بر آن تیم غلبه كرد. ما پیش از رویارویی با استرالیا نگران موضوعی بودیم . ولاسكو هم نگران بود. شب قبل از دیدار با استرالیا زمزمه هایی به گوش می رسید كه استرالیا تیمی قوی نیست و این خطرناك بود. رییس فدراسیون والیبال اضافه كرد: وقتی ست اول تیم ایران برد گفتند دیگر بازی تمام است ولی متاسفانه دست كم گرفتن كار موجب شد استرالیا سراغ سرویس های آنچنانی برود و بر ما غلبه كند. البته ما تاكنونشش بازی با استرالیا داشته ایم كه در پنج بازی از آنها پیروز شده ایم. اینها مسائلی است كه در ورزش پیشمی آید. وی در پاسخ به این سوال كه آیا بازی تداركاتی با استرالیا علت راه نیافتن ایران به المپیك است، گفت: من این حرف را نزدم. ما هفت بازی تداركاتی انجام دادیم . پیش بینی ما بازی با تیم های جمهوری چك ؛ اسلوونی ، فرانسه و اسپانیا بود ولی فقط توانستیم با بلغارستان و صربستان بازی تداركاتی داشته باشیم و با استرالیا هم بازی كردیم. داورزنی گفت: تیم والیبال استرالیا كمپی در اروپا دارد و بازیكنانش دو ماهبود به خانه نرفته بودند .آنها از كشوری به كشوری دیگر در اروپا سفر می كردند و دیدار تداركاتی انجام می دادند.



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط hani در تاریخ 1391/3/29/1 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salam dash jamal najira hal?ghowe dame?
roo be rahi dg na?
emtehanat chetor bood?
male mam ke dg tamoomid
پاسخ: سلام آبجي جون،من قوي سن قوي مي؟ روبه راهم،توچطور؟ منكه شاگرد اول ميشم انشاالله،توچي؟

این نظر توسط طاهر در تاریخ 1391/3/29/1 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام داداشی خوبی؟؟؟بابا دلخور نباش خوب...چی بگم؟؟؟ایشاا..یه روز حضورن مزاحم میشم یه شام یا نهار افتادیم!!ستاد ایجاد وحشت///
پاسخ: سلام داداش،اي چي بگم،همه كه مارو ميپيچونن،تو ام يكيش ،افتاد؟ راستي يوقت نياي ها،نيا باشه؟ خودم انشاالله تو عروسيت با اراذل روستامون مزاحم ميشم

این نظر توسط محمد لطیف در تاریخ 1391/3/28/0 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

پ ن پ
میذاشتی بره بجاش کارخانه رو بذار
داور زنی جوون

پاسخ:سلام داداش،آره خب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف